joi, 28 martie 2013

Recenzie Vise de Sucub de Richelle Mead

Descriere:                                    Senzualitatea debordantă este marea ei armă.

Georgina Kincaid, sucubul responsabil cu zona Seattle, e bântuită de vise stranii, vise din care dimineaţa se trezeşte secătuită de energie, deşi se pune din nou pe picioare cu o mulţime de aventuri de-o noapte. Hotărâtă să afle ce se petrece, îşi uneşte forţele cu cele ale îngerilor şi demonilor din tainica lume supranaturală a oraşului Seattle pentru a afla adevărul.
„O nemuritoare frumoasă şi obraznică… suspans, crime şi mult sex fierbinte!” – Mario Acevedo
„Amestecul de mister supranatural, poveste de dragoste şi un sucub haios este extrem de amuzant.” – Locus
„Incitantă, spirituală, sexy, uimitoare, m-a captivat de la prima pagină.” – Cheyenne McCray
„Mead combină suspansul romantic cu o notă proaspătă de paranormal, cu accente erotice.” – Booklist

**********************************************************************************************************
  Ioi într-un sfârşit m-am apucat de continuare, după o pauză de 4-5 luni. După cum ştiţi, Mead e iubirea mea şi chiar mi-o fost dor de o doză de cărţi "de calitate":)). Dacă mi-au plăcut primele două volume, atunci de volumul trei ce să zic??!? Pentru că mo mâncat curiozitatea o trebuit să caut pe wikipedia legenda sucubilor şi am aflat că tatăl lui Merlin, marele vrăjitor,"a fost" incub(sucub masculin). Citiţi mai multe aici(vă pun în engleză pentru că e mai multă informaţie). Umpic am fost în ceaţă la început pentru că am mai uitat din personaje dar m-am lipit de ele repede. O mică recapitulare, Georgina un e sucub(demon care se hrăneşte cu energia partenerilor de sex ) din Seattle şi ea are un iubit muritor, Seth, autorul ei preferat.

În Seattle e adus un nou scucub "nou", pe nume Tawny pe care Georgina trebuie să o înveţe "arta" de a fi sucub şi cum să facă rost de primele victime. pe Tawny o aduce Niphon, demonul care a convins-o pe Georgina acum un mileniu să devină  sucub, iar ea îl urăşte şi eu la fel şi sper să moară cât mai repede. Deşi nimeni nu crede că relaţia ei cu Seth va merge, aceasta e tot mai frumoasă pe zi ce trece, deşi el e ocupat cu un nou roman. După ce un sucub întreţine relaţii sexuale , energia pe care o fură de la partener o ţine 2 săptămâni. Înainte de a o cunoaşte pe Tawny, Georgina a consumat energia unui bărbat şi cum ajunge acasă se culcă. Ea visează o maşină de spălat, iar când se trezeşte realizează că nu mai are aproape deloc energie. Îngijorată ea apelează la mai mulţi prieteni, până dă de Dante, un specialist în vise. Acestaa însă îi spune că o maşină de spălat nu reprezintă nimic şi că probabil e de la stres. Dar după ce se re-hrăneşte de mai multe ori, în fiecare seară are acelaşi vis, dar de fiecare dată mai află ceva.Ea spală...ceva:)) şi un bebe plânge în camera de lângă şi simte că e fica ei şi aude maşina soţului în curte şi merge să vadă cine e soţul...dar visul se termina... Mulţumim Richelle! Într-un final, ea află că energia îi e furată de Nyx, zeiţa nopţii care se hrăneşte cu sentimentele de frică ale oamenilor. Cu ajutorul unor îngeri, Nyx e capturată şi dusă în cuşca ei. La final, Seth se trezeşte fără niciun motiv să se despartă de Georgina.
   Din punctul meu de vedere, cartea asta e cea mai genială dintre toate deşi la sfârşit o vedeam pe foc. Cum să fi aşa bolna să-i desparţi pe Georgina şi Seth??? Pe lângă că el a înşelat-o, tot el face pe victima! În locul Georginei i-aş fi umflat faţa, după ce că i-a şi spus tot despre nemuritori.  După cum am mai spus, aştept să moară Niphon şi sper că Georgina îl omoara:)). Ce am foarte adorat la cartea asta a fost că Georgina a povestit foarte mult din trecutul ei şi că începem să o cunoaştem mai bine. Ce mai ador e că afli mai multe despre zei, demoni şi chestii de genu, cea ce mie mi se pare foarte interesant(cine ştia înainte de carte ce e aia sucub sau că exista zeiţa Nyx?). Aştept să văd ce se întâmplă în continuare, oricum, cum am terminat vol3 m-am apucatde 4.
COMANDă CARTEA AICI!

Notă(ce retoric)

Citateeee: