luni, 4 martie 2013

Recenzie Fericirea începe azi de Jamie McGuire

Mulţumesc Teodora pentru carte!

Mă bucur că a apărut cartea şi la noi, până la urmă cine nu a auzit de beautiful disaster? Îmi place enorm coperta, în poză nu am fost aşa mulţumit, mă gândeam numai că ce bine că au păstrat originalul, dar pe viu arată genial şi aşa bine îi stă în biblioteca mea:)) Sper să o păstreze pe cea originală şi la volumul 2. Cum deschizi cartea, pe lângă poza de pe copertă pe o pagină singură, este şi un mesaj de la autoare care mi s-a părut drăguţ: "fanilor, a căror dragoste pentru o poveste s-a transformat într-o dorinţă  care se află acum în mâinile voastre."
   Nu am urât nimc până la sfârşitul cărţii:)) Noroc că apare şi un căţel care a salvat cartea. Încă o dată se demonstrază că o să ajungi cu cine te aştepţi mai puţin, fie că-i caluţul timid sau lupul badass:)).

Personajele principale, Travis şi Abby sunt două persoane din capetele opuse ale universului, dar cu trecuturi traumatizante. Lui Travis i-a murit mama, care l-a făcut să o ia pe diferite căi şi să-şi câştige existenţa prin lupte, iar Abby a fost crescută de un om dependent de jocuri de noroc, care o învaţă de mică să joace poker. Viaţa lor e perfectă până când cei doi se întâlnesc iar în urma unui pariu pe care Abby îl pierde, trebuie să se mute la Travis patru săptămâni. Deşi ea îl place, refuză să accepte asta şi începe să iasă la întâlniri cu alţi băieţi lucur care îl deranjează pe Travis. De ziua ei, i se organizează o petrecere surpriză(cel mai funny capitol), primeşte o braţară extrem de scumpă de la noul ei iubit şi un căţel de la Travis. Totul merge aproximativ normal până când îşi face apariţia tatăl lui Abby. Ea s-a mutat din oraşul natal cu cea mai bună prietenă ca să înceapă de la 0 şi să scape de viciile din trecut. Acesta îi spune că el a intrat în necazuri şi trebuie să facă rost de de *mulţi* bani ca persoana cui îi datorează banii să nu-l omoare. Ea acceptă să-l ajute, atâta timp cât el promite că o va lăsa împace pentru totdeauna. Împreaună cu Travis, cei doi merg în Las Vegas unde Abby câştigă la poker 80% din bani. De aici nu mai zic nimic şi vă invit să citiţi cartea.
   Părerea mea? Dacă eu am citit-o până la sfârşit şi mi-a chiar plăcut fără să fie ceva boom înseamnă că a fost o carte foarte bună. La sfârşit mi s-a părut că Abby a fost o mare mare naivă şi că trebuia să facă exact opusul la ce a făcut. Îmi place cum Abby ajungea de la cea mai bună prietenă a lui Travis la cel mai mare duşman şi chiar mă miram câteodată cum de a mai rămas la el. Dar şi el ştia cum să o vrăjească şi cum să se revanşeze, dar şi cum să o enerveze:))
~such a beautiful disaster...~

Citateeeee:
"-Dar a trebuit să iau câteva lucruri pe care le-am uitat.