Blogroll

vineri, 8 martie 2013

Go home book, you're drunk! (4)



Ştiu, ştiu, nu am mai facut de mult un GHBYD. Şi că tot e 8 martie vorbim de o carte cu personaj principal feminin.

Eve de Anna Carey, publicată la editura Leda.

Pot să recunosc că, la început, când m-am apucat de volumul 1, nu eram fanul nr. 1, dar cum rămâneam tot cu mai puţine pagini, am început să o iubesc. Drept dovadă, pot să spun că Sacrificiul e printre cele 3 cărţi pe care le-am precomandat. 

riseMi-a plăcut din prima ideea, iar încurcăturile de pe parucursul cărţiilor se îmbină perfect. Citeşti o pagină şi îţi faci o idee despre ce ar putea să se întâmple şi pagina următoare aflii că e chiar opusul:)). Personajele sunt geniale, finalurile groaznice cu acţiunea prea deschisă care te face să-ţi dai palme şi eroina care e foarte isteaţă şi ar face orice pentru bine.Seria asta are de toate, de la romantism, la puţină dramă, la conflicte, bătăi, crime şi în cazul nostru, tensiunea la maxim, nervi moţi, cartea pe foc şi noi leşinaţi:))  .
Chiar sper că ultima carte nu o să se termine precum primele două...
Pot să spun că Eve e seria mea despotică favoită, da, chiar mai bună decât Jocurile Foamei sau Divergent.
Motiv pentru care cartea e drunk: finalurile groaznice(asta e si bine si rau:)) )

Comandaţi Eve aici şi Sacrificiul aici!(musai!)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu