Blogroll

duminică, 17 martie 2013

Leapşă

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori (ee da!)
5.Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

1.Mersi Lissa!!!!>:D<
2. -Urăsc rechinii
-Am o chinchilla de 3 ani
-Nu-mi place conformismul
-Îmi place să dansez
-Încerc să evit seriile cu peste 6 volume(pentru că se exagerează)
-Nu-mi plac persoanele care încearcă să ajungă la ceva prin linguşire
-Iubesc jeleurile/caramelele
-Aş mânca non stop de la McDonalts

3.de la Lissa:
1.Care e anotimpul tau preferat? De ce?
Vara=vacanţă2.Care-i slabiciunea ta?
mâncarea:))3. Ai vreun hobby?
dansul4. Din seria "Shadow Falls" Lucas sau Derek? Daca nu ati citit "S.F.", din Fortele raului Absolut. Simon sau Derek?
Nu am citit SF dar am citit acum mulţi ani FRA si cred că Derek:))5.Culoarea preferata?
galben6.Skateri sau pantofi?
skateri7.Ce culoare are parul tau?
maro închis8.Cret sau indreptat?
drept9.Care e personajul vostru masculin preferat? De ce?
masculin:))harry potter10.Genul de muzica preferat?
genul paramore:))11.Din ce oras esti?
Cluj-Napoca

1Care e cea mai groasă carte pe care ai citit-o?
2Apa sau focul?
3Filme sau seriale?
4Ce cărţi preferi?Fantasy/despotice sau YA?
5Îţi plac clasicii?
6Care e cel mai extrem lucur pe care l-ai făcut?
7Care e cea mai frumoasă amintire a ta?
8Îţi place castul pentru Blood Sisters(Academia Vampirilor)
9Coperta preferată
10Ce carte aştepţi să apară la noi?
11Blogul  preferat


Un comentariu: