Blogroll

duminică, 20 ianuarie 2013

Rubrică nouă: Go home book, you're drunk

Rubrica se referă şi la cărţi care mi-au plăcut şi care nu prea. De exemplu, dacă mi-a plăcut o carte şi a fost prea bună, devine drunk:)). Sau dacă finalul a fost ... cum a fost, la fel. Ca să încep cu dreptu încep cu o carte care mi-a plăcut.
Seria Academia Vampirilor de Richelle Mead
Seria asta o să-mi rămână forever în suflet pentru că e seria ideală pentru mine, vampiri, tipă sexy, acţiune, nevi şi puţin romance. Am început să citesc seria cu vol.2 pentru că e singurul pe care l-am găsit şi după ce am contiunat nu m-am mai putut abţine. Cel mai mult mi-a plăcut de Rose care deşi e fată, a reuşit să fie ceva  mai bun decât celelalte fete, fără să se gândească ca nu-i place oja sau alte plictiseli şi până la urmă şi-a dat viaţa pentru o prietenă, moment în care eram aproape să ma sinucid:)))
Motiv pentru care cartea e drunk: motivele de mai sus şi că nu are vol.7,8,9,10...2569.

3 comentarii:

  1. Awww<3. Si eu cred la fel despre serie. Gizasss! Vreau Bloodlines! Cat despre rubrica, esti un geniuu! Nu m-as fi gandit in veci sa fac o astfel de rubrica.. Great job! A, deabia astept sa recitesc seriaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa, fa-mi in ciuda!:))) I hate you! <3

    RăspundețiȘtergere