Blogroll

duminică, 27 ianuarie 2013

Go home book you're drunk(2)

Azi o să vorbim despre ceva care mi-a  plăcut mai puţin, faţă de data trecută când eram pro. Eram la şcoală, la română şi m-am gândit de ce oare ne pun să citim cărţi gen Ion sau Moara cu noroc. Aşa că în partea a2-a a rubricii GHBYD vrobim despre bibliografie şcolară.
Pentru mine o să rămână un mister de ce sunt promovate cărţile astea şi de ce sunt elevii încurajaţi şi chiar obligaţi să le citească. Unu la mână, ambele cărţi sunt cam 60% la fel. Aceaşi acţiune şi stil, acelaşi loc si timp. Pe lângă că-s cărţi leite, mai şi e vorba de cum să-ţi omori persoanele dragi,cum să furi, cum să fi lacom, cum să înseli, cum să profiţi de alte persoane şi să nu uităm despre sinucidere. Ce, nu vi se pare normal?  Şi să nu mă luaţi cu poveşti că ai de învăţat din ele, că pe lângă că îţi ia 8 ani să le citeşti ai şi făcut-o degeaba. Eu am citit cărţi care nu sunt din primul secol şi am învăţat mult mai multe decât să îmi omor soţia. Părerea mea e că minsterul ar trebui să se mai şi gândească ce ne dau să citim că sunt încă 1234567890 posibilităţi. şi hai cu bacu din aceste minunate lecturi.

Un comentariu:

  1. Sunt total de acord! Peste cateva saptamani trebuie sa citesc si eu Ion. Sincer, singura carte pe care am fost obligata sa o citesc si chiar mi-a placut a fost Maitreyi.

    RăspundețiȘtergere