Blogroll

miercuri, 9 ianuarie 2013

Recenzie Tăcere de Becca Fitzpatrick



   După ce am terminat Crescendo şi am citit finalul de dat pumni, am vrut neapărat să citesc şi Tăcere cât mai repede! Nu pot să spun că e cea mai tare carte pentru că m-am enervat prea mult, dar pot să spun ca Becca Fitzpartrick e una dintre autoarele care poate să te lase în suspans foarte uşor. Am ales să pun coperta originală din motive personale:)).
   Începutul e foarte foarte ciudat. Nora se trezeşte într-un cimitir şi află că a fost răpită timp de 3 luni, dar ea nu îşi mai amintea nimic din ultimele 5 luni(de când l-a întâlnit pe Patch). Ea află că mama ei a început să se întâlnească cu Hank Miller, tatăl lui Marcie, duşmanca lui Nora de când erau mici. Cartea urmăreşte încercările lui Nora de a-şi aduce aminte ultimele 5 luni din viaţă. Ea îi întâlneşte pe Scott şi pe Jev, află că Miller e defapt un nefilim care încearcă să-şi creeze o armată de nefilimi ca să se răscoale împotriva îngerilor căzuţi. Hank moare înainte să pună Nora un jurământ prin care trebuia să conducă ea armata lui Hank, în cazul în care moare.
   Dacă vă întrebaţi de Patch, da apare în carte. Mi s-a părut că Tăcere face doar trecerea la ce urmează să se întâmple în următorul volum(care sper că e ultimul, nu mai înţeleg dacă o să apară Encore, vol5, sper că nu). Chiar nu ştiu ce urmează să se întâmple pentru că e prea imprevizibilă seria.
Debea aştept filmul.


Citateeee:
"-...Am fost la spital toată ziua ieri, dar nu m-au lăsat să te văd. Am tâşnit pe lângă paznici, dar au anunţat un cod nouăzeci şi nouă şi m-au fugărit. M-au excortat afară cu cătuşe, iar când zic excortat mă refer la înghionteli şi vorbe urâte aruncate în amblele părţi. Din punctul meu de vedere, singurul infractor aici e mama ta. Fără vizitatori?Sunt cea mai bună prietenă a ta sau nu s-a prins de asta în ultimii unsprezece ani? Data viitoare când trec pe la tine, o să sar cu gura pe femeia aia."-pag 35 Vee către Nora:)))))))

Notă:
Previzualizaţi


Un comentariu:

  1. Nu mi-a placut asa de mult, parca a fost de umplutura.
    I-as da vreo 2 puncte din 5.

    RăspundețiȘtergere