Recenzie Starters de Lisa Price

Îmbinând literatura science-fiction cu o viziune fantasy asupra viitorului, Startersreprezintă un debut de senzaţie, în care miza e tot mai mare pe măsură ce suspansul creşte.
The Los Angeles Times

Bine aţi venit într-un Los Angeles al viitorului!
Un război biologic a decimat populaţia de vârstă medie. Au supravieţuit doar cei care apucaseră să fie vaccinaţi: tinerii şi bătrânii.
Callie, în vârstă de şaisprezece ani, descoperă Banca de Corpuri unde adolescenţii îşi închiriază trupurile adulţilor înstăriţi ce îşi permit luxul de a redeveni tineri.
Dar neurochipul ei funcţionează greşit, iar Callie ajunge să afle lucruri pe care nu trebuia să le ştie şi ia cunoştinţă de planul diabolic al Băncii de Corpuri...

Aducând în discuţie subiecte legate de societate, ideea de proprietate şi separarea dintre corp şi minte, thrillerul Lissei Price prezintă dozajul perfect de tensiune, personaje credibile şi scene profund emoţionante.
Publishers Weekly

Lissa Price a fost distinsă cu multe premii şi deţine un record de vânzări peste tot în lume. Cartea sa de debut, Starters, este publicată în peste 30 de ţări. O puteţi vizita pe Twitter (@Lissa_Price) sau pe lissaprice.com. Locuieşte cu soţul ei în California de Sud. Autoarea lucrează în prezent la continuarea cărţii. Următorul volum, Enders, va apărea la începutul anului viitor.

Starters (Starters, #1)
SPOILER ALERT!!
 Acţiunea este plasată într-o lume schimbată, unde domină haosul de după război. Callie a rămas fără părinţi şi fără bani. Tot ce mai are e fratele ei mai mic, de care trebuie să aibe grijă cu nimicul pe care îl are. Auzind de Banca de Corpuri, aceasta se interesează şi află că poate să câştige foarte mulţi bani dacă îşi închiriază corpul unor enderi(persoane bătrâne) bogaţi.

Pentru a-i salva viaţa fratelui ei, Calie semnează contractul cu Banca de Corpuri. Contractul presupunea trei închirieri, de la o perioadă scurtă de timp, până la o lună. Dar la cea de a 3-a închiriere, Callie revine în corpul său, cât timp era într-un club. Pe parcurs află că legătura dintre Hannah, persona care i-a închiriat corpul şi ea se tot întrerupea şi că nu se putea întoarce la Banca de Corpuri, pentru că aceştia aveau de gând să le omoare pe amândouă. Acţiunea devinde tot mai intensă, apar reguli noi, planuri  noi şi o mulţime de schimbări cu fiecare pagină citită care te surprind şi te fac să te desprinzi cu greu de carte.
Recomand cartea tuturor amatorilor de despotism(în special fanilor Gazda,Divergent, Jocurile Foamei...pentru ei e un must read). Cartea asta îţi dă senzaţia( pe care o întâlneşti rar în cărţi) de "Ce se întâmplă acum?". Începi să-ţi lărgeşti orizontul odată cu personajul central şi să cunoşti mai bine lumea prezentă în carte, care doar întăreşte defectele societăţii contemporane şi anume dorinţa de dominaţie, setea de bani şi nepăsarea de societate.

La final te întrebi cum ar fi să fi absent o lună şi să şti că cineva îţi foloseşte corpul...

Comandă cartea aici!