Blogroll

luni, 22 iulie 2013

Recenzie Creatura de Nely Cab

Sunt, în acelaşi timp, şi mai mult, dar şi mai puţin decât o fiinţă umană. Sunt, prin cine ştie ce întâmplare miraculoasă, încă în viaţă. Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea vieţii mele trecute şi povestea renaşterii mele…
Isis Martin, o fată de şaptesprezece ani dintr-un orăşel obscur din sudul Texasului, începe să sufere de tulburări de somn, după ce o siluetă neagră înaripată îi tulbură visele, hărţuind-o. Nu trece mult până când Isis se hotărăşte să-şi înfrunte frica, descoperind cu surprindere identitatea celui care se ascunde în spatele vietăţii amenințătoare cu chip uman. Şirul descoperirilor nu se opreşte însă aici…
Când Isis îi cere necunoscutului să demonstreze că nu este o plăsmuire a imaginației ei, acesta acceptă provocarea cu bucurie. Astfel, frumoasa adolescentă ajunge să îi cunoască pe membrii unei familii din spiţa divină a acelora de mult uitați de omenire.
Romantismul, senzualitatea explozivă, pericolul şi întâmplările dincolo de puterea de înţelegere a muritorilor o însoţesc pe Isis pe drumul ei spre o iubire nepermisă, de natură să schimbe legile pământeşti. În mod sigur, această extraordinară călătorie îi va captiva şi încânta pe iubitorii poveştilor de dragoste. Iar povestea se află de-abia la început…
Nely Cab locuieşte în sudul Texasului, împreună cu soțul şi fiul ei. Pe lângă scris, lui Nely îi place să deseneze şi să picteze. Ilustrația cu copacul de pe coperta acestei cărți este una dintre lucrările ei.
Creatura este primul roman dintr-o serie semnată Nely Cab. Pentru mai multe informaţii despre autoare accesaţi: www.nelycab.com
Puteţi vizualiza aici trailerul cărţii http://www.youtube.com/watch?v=4UvzCRr_vlA



     Cum am găsit carte la librarie am luat-o fără să stau pe gânduri. Nu ştiam nimic despre ea, eram curios de ce toţi o adoră. Şi am aflat.

    SPOILER ALERT!
      Isis Martin nu doarme mai mult de 2-3 ore pe noapte din cauza aceluiaşi coşmar. Totul începe pe un câmp frumos, vesel cu un fluture mov, până aici nu arată deloc rău până apare o umbră inumană neagră, aceaşi în fiecare vis. Ea merge la doctor pentru că-şi face griji şi până la urmă acceptă să ia somnifere ca să o ajute să doarmă mai mult. Într-o noapte decide să înfrunte umbra într-un vis şi află că nu el e intrusul în vis. Umbra se dovedeşte a fi un nemuritor pe nume David şi că ea intra în somn într-un tărâm interzis. Cartea ne arată povestea celor doi, care se îndrăgostesc, relaţia dintre un muritor şi un nemuritor fiind interzisă. Deşi ei forţează limitele într-o iubire interzisă, familia lui David o acceptă chiar şi când tatăl acestuia află că Isis este o Creatură, adică mama ei a conceput-o cu un nemuritor. Finalul, pe care l-am citit de 10 ori...asdfkleiorgshaeiaudhuieh?!??!?!?!?! CE?!?!?

image
     Mă bucur foarte mult că am ales să cumpăr cartea, mai ales că are şi anumite poveşti cu zei pe care le ador şi tot timpul când citesc astfel de cărţi, mă documentez să văd toată povestea. Aş fi vrut mai multă introducere, adică să ţină mai mult coşmarele şi să nu afle aşa de repede de David. Cel mai mult m-a impresionat o scrisoare pe care a primit-o Isis de la David. Aceasta conţinea fluturele din vis. "Înăuntrul cutiei se afla fluturele turcoaz din visul meu." Despre final ce să zic?!  OMG! CÂND APARE VOLUMUL 2????



Melodie:

Notă:
Previzualizaţi






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu