Blogroll

marți, 20 noiembrie 2012

Recenzie Nopţi de Patimă de J.R. Ward

Puteţi comanda cartea de pe libris sau leda!
La adăpostul nopților din Caldwell, New York, se duce un război pe viață și pe moarte între vampiri și exterminatori. Populația civilă de vampiri, amenințată de atacurile asasinilor fără inimă, este apărată de șase războinici care se luptă pentru supraviețuirea rasei lor formând temuta și misterioasa Frăție a Pumnalului Negru.Dar niciunul dintre ei nu inspiră atâta teroare și admirație printre dușmani ca Wrath, conducătorul lor, ultimul vampir pursânge de pe Pământ.
Atunci când unul dintre cei mai redutabili luptători este ucis, lui Wrath îi revine sarcina de a o iniția pe fiica acestuia, jumătate vampir, jumătate om, în lumea tainică și înfiorătoare a morților vii. Beth Randall se trezește astfel fără apărare în fața necunoscutului senzual și periculos care o vizitează într-o noapte cu ochii acoperiți de umbre. Dar, curând, tânăra descoperă că atingerile lui stârnesc în ea senzații care întrec orice închipuire, dar și o foame care amenință să îi devoreze pe amândoi…


     Şi a apărut şi primul volum din seria Frăţia Pumnalului Negru! Mulţumim Leda! La început a fost un pic cam ciudat, pentru că a fost ceva nou pentru mine, dar, din fericire, ceea ce mi-a plăcut enorm, a avut glosar unde îţi explica ce înseamnă fiecare ciudăţenie. Pe Wrath, personajul masculin principal, l-am comparat la aspect cu Acheron( din seria Dark Hunter), mi se pare că e un Acheron din viitor. 

     Mi s-a spus să nu mă las păcălit de primul volum aşa că nu am avut aşteptări uriaşe dar asta nu îmseamnă că nu mi-a plăcut. Seria are 11 volume, la care se mai adaugă, aşa că sper (din tot sufletul) să nu se exagereze ultimele volume şi să nu se complice.

     Beth, personajul principal feminin, a crescut fără să ştie cine îi sunt părinţi până când într-o seară se trezeşte în casă cu străin (Wrath) în casă, care îi spune că tatăl ei a murit recent şi că trebuie să meargă cu ea şi îi dă o adresă unde urma să se întâlnească ziua următoare. Până la urmă aceasta merge la el ziua următoare , defapt la ea, pentru că acea casă i-a aparţinut tatălui lui Beth(David). Ea află că e jumătate om, jumătate vampir şi că trebuie să fie transformată dar şi că nu toată lumea supravieţuieşte tranziţiei, tocmai din acest motiv trebuie să o transforme Wrath, care e unul dintre cei mai puternici vampiri. Dar pe când să-ţi încheie tranziţia....

Cartea e mega addictive, singurul minus pe care l-am găsit e că acţiunea mi s-a părut prea grăbită. Mă bucur că am avut ocazia să citesc cartea şi 100% o să citesc şi restul volumelor. Asta vine ca un avertisment, odată ce ai deschis cartea, o să deschizi sigur şi ultimul volum.
În legătură cu titlul, Frăţia Pumnalului Negru, e o frăţie formată din vampiri, care luptă ca să-şi salveze specia şi Wrath e unul dintre membrii. Coperta e genială!! Mie îmi place mai mult ca cea originală.


Iar acum să aşteptăm vol 2

Lol:))

Notă:
Previzualizaţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu