Blogroll

marți, 6 noiembrie 2012

Recenzie Cincizeci de Umbre Întunecate de E L James!

Mulţumesc mult Editurii Trei pentru carte!

Mi-e uşor să încep recenzia asta pentru că de când am terminat primul volum din serie mă tot frământa gândul cu privire la ce o să se întâmple în volumul 2. În Cincizeci de Umbre ale lui Grey nu am avut niciun indiciu aşa ca nu am ştiut la ce să mă aştept. Cartea asta are de toate, te face şi să râzi şi te face şi să-ţi fie frică.
Acţiunea începe cu Ana care se împacă cu Christian după ce aceasta la părăsit din cauză că era speriată de ce putea face Chrisian. Într-o zi, o fată care îi seamană vine la ea şi o întreabă "ce ai tu şi nu am eu" după care pleacă. După ceva timp, Ana îi povesteşte lui Grey despre cele petrecute şi ea află că acea fată era Leila, una dintre fostele supuse ale lui Christian. După multe cercetări, cei doi află că aceasta sa despărţit de soţul ei şi a fugit de lângă el şi a şi făcut rost de o armă. Christian, speriat, o 'sufocă' pe Ana, pune oameni să îi urmărească fiecare mişcare când e plecată, o pune să stea la el acasă, e ca o mamă urs:)). Mi-a plăcut că Ana află tot mai mult din trecutul lui Chrisian şi odata cu ea aflăm şi noi. Într-o zi, Ana merge în apartamentul ei şi se trezeşte cu Leila în apartamentul ei. Leila îi spune Anei lucruri despre Christian dar acesta îşi face apariţia şi o 'salvează' pe Ana care realizează că nu e destul de bună pentru Christian. Dar ca să-i demonstreze că se înşală, acesta o cere în căsătorie.
La asta chiar nu mă aşteptam, Christian soţul:)). Şi în contiunuare am nişte erori când mă gândesc la versiunea Edward şi Bella.
 
La sfârşit îmi place că ne-a lăsat un indiciu despre ce s-ar putea întâmpla în vol. 3. Şi ca să închei, îmi place că  E L James nu s-a axat numai pe problema cu Leila şi a îmbinat mai multe întâmplări.

Citateeeeeeeee
"-A venit, e la recepţie, spune Claire în şoaptă.
-Cine?
-Zeul blond." -  pag. 473

"Uau! Nu l-am auzit niciodată cântând - nici măcar la duş, niciodată. Mă încrunt. Are o voce frumoasă - bineînţeles. Hmm... oare el m-a auzit cântând?
Nu te-ar fi cerut în căsătorie, dacă te-ar fi auzit! " - pag.492

Melodie:)) ce 0% mă reprezintă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu