Blogroll

miercuri, 7 mai 2014

Spuneți-mi JAKE! de Jake Marcionette la Editura TREI!

Spuneţi-mi JakeAm început să scriu în şcoala primară. Dar nu pentru că aş fi făcut o pasiune arzătoare pentru a-mi pune gândurile pe hârtie. Nici vorbă. Am fost OBLIGAT de mama; voia, conform planului ei malefic, să-mi distrugă orice şansă de a mă bucura de o vară plină de distracţie. După câţiva ani de exerciţiu a început să-mi placă de-adevăratelea să scriu şi sper că veţi avea ocazia să-mi citiţi cărţile. Dacă vreţi să aflaţi despre EXTRAORDINARITATE, mă găsiţi pe JustJake.com sau pe Twitter @jakemarcionette.

Jake
Creatorul cartonaşelor!

Supranumit: Extraordinarul
Grad de popularitate: 
Între 10 (FloriDA) şi 3 (MAryland)
Calităţi: Împărtăşirea măreţiei sale
INFO: Unul dintre cele mai frumoase exemplare de băiat!
Succes?: Dacă va trece de clasa a şasea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu