Blogroll

joi, 15 mai 2014

Delirium de Lauren Oliver in curand la Nemira

Lauren Oliver - Delirium

Se spune că leacul iubirii mă va face fericită pe veci. Și întotdeauna am crezut asta. Până acum. Acum totul s-a schimbat. Acum aș prefera să mă infectez cu iubire fie și numai o fracțiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani în minciună.


Nouăzeci și cinci de zile și voi fi în siguranță. Mă întreb dacă procedura va durea. Vreau să trec peste. E greu să fii pacient. E greu să nu-mi fie frică în timp ce sunt încă neîntărită, chiar dacă e normal ca deliria să nu mă fi atins încă. Totuși, îmi fac griji. Ei spun că în zilele de demult, dragostea a condus oamenii către nebunie. Cel mai mort dintre lucrurile moarte: vă ucide pe-amândoi când o aveți și când nu.

„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“ (Jay Asher, autorul best-seller-urilor Cele treisprezece motive și Viitorul nostru)

20% reducere la precomanda.Click aici. Titlul va fi disponibil din 5 Iunie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu