joi, 27 februarie 2014

Recenzie Niciodată împreună? de J.A. Redmerski

Camryn Bennett, o tânără în vârstă de douăzeci de ani, crede că ştie exact în ce direcţie se îndreaptă viaţa ei. Însă după o noapte de pomină la cel mai extravagant club din Raleigh, North Carolina, şochează pe toată lumea – inclusiv pe sine – când se hotărăşte să renunţe la singura viaţă pe care a cunoscut-o vreodată şi să ia totul de la început. Având la ea doar poşeta şi telefonul mobil, Camryn se urcă într-un autobuz Greyhoud, gata să se găsească pe sine însăşi. În schimb, îl găseşte pe Andrew Parrish.
Sexy şi provocator, Andrew o face să simtă dragostea şi pasiunea în feluri pe care Camryn nu şi le ar fi imaginat niciodată. Însă bărbatul din viaţa ei ascunde un secret. Îi va apropia acesta definitiv sau îi va distruge ireversibil?

Niciodată împreună? te face dependent de stilul său alert şi seducător. Empatizezi cu povestea lui Camryn, o tânără insensibilă la orice emoţie. Singurul care o poate face să renască este fermecătorul Andrew – deviza lui e trăieşte clipa! -- RT Book Reviews

Erotism şi pasiune, într un roman de cinci stele!

J.A. Redmerski locuieşte în North Little Rock, Arkansas, împreună cu cei trei copii ai săi şi un câine maltez. Iubeşte televiziunea şi cărţile nonconformiste.

Cartea asta a reprezentat, pentru mine, un vârtej de emoții pe care nu am avut cum să îl controlez. De sus, cazi jos, și tot așa. Treci prin călătorie împreună cu Cam și realizezi că viața nu înseamnă doar ce vezi în fața ochilor și că nu există limite.
        După moartea iubitului ei, viața lui Carmyn se schimbă total și după mai multe paie puse pe foc, aceasta decide să plece într-o călătorie spre nicăieri. Așa ajunge ea în același autobuz cu Andrew, un tip cu o viață la fel de norocoasă. Tatăl acestuia avea un tip de tumoare în fază terminală. Presați unul ce celălalt, aceștia ajung să-și continue drumeția împreună. Astfel Cam reușește să-i cunoască ambele vieți ale lui Andrew, și el să o cunoască pe ea. Totul e bine și frumos până când Andrew ajunge la spital și Cam află că și el are tumoare la creier.
        Știți genul de cărți atât de bune încât nu știți cum să o povestiți? Bun exemplu. Călătoria celor doi a reprezentat maturizarea lor și, probabil, cea mai bună decizie pe care au luat-o. Finalul m-a omorât atât de tare încât, când am realizat cât de puține pagini necitite au rămas și capitolul respectiv s-a terminat cu scrisoarea, eram înecat în ceață. Umorul celor doi și legătura lor m-a făcut să-i iubesc când erau împreună. Ce mi-a plăcut enorm de mult a fost tatuajul lui Andrew inspirat din povestea Orfeu și Euridice, poveste care mi-a schimbat mult gândire, prima dată când am auzit-o. Cam m-a învățat că trebuie să privești înainte și să treci peste orice în stilul tău și în cât timp ai nevoie.

Oare eu aș avea curajul pe care l-a avut Cam?

Comandă cartea aici!

clar