Blogroll

luni, 6 ianuarie 2014

RIOT! giveaway


La mulți ani 2014! Cu ocazia noului an, am hotărât să organizez un concurs ca să începem anu cu dreptul. Ca de obicei, vreau să-i mulțumesc editurii TREI pentru premii!

     
Chemarea Cucului de Robert Galbraith (J.K. Rowling) și Fericirea mea ești tu de Jamie McGuire

Pentru a intra în concurs trebuie să dați follow blogului prin GFC, like paginii de facebook, să urmăriți blogul prin e-mail (coloana din partea stângă, sub contact), share concursului și să lăsați un comantariu în care să spuneți care carte ați dori să o câștigați și de ce! (min 2 rânduri). În comenariu să mai apară și linkul de share, numele GFC și e-mail-ul cu care ați dat follow.

Timp de desfășurare 6 ianuarie-20 ianuarie, câștigătorii o să fie anunțați în data de 20 ianuarie!

13 comentarii:

  1. GFC: Diana NM
    Am dat like paginii :)
    Mail: mirancea75@gmail.com
    Share: https://www.facebook.com/diana.mirancea/posts/1429963017239566

    As vrea sa castig cartea "Fericirea mea esti tu" pentru ca am auzit multe lucruri bune despre seria Beautiful Disaster. Toata lumea pare incantata de aceasta serie si chiar as vrea sa o citesc. ^^ Din descriere pare interesanta si imi place povestea de dragoste dintre personaje; este intriganta si gresita - intr-un mod bun. Nu am mai citit carti asemanatoare, asa ca as vrea sa o incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. gfc nastya paun
    fb pauna oana
    email anastacie93@yahoo.com
    share https://twitter.com/nastya96218208/status/420603110302556161

    Imi doresc sa castig pentru ca mi se par interesante cartile si nu am carti de genul asta in biblioteca.Eu am mai mult clasici si poezie,vreau sa citesc si ceva nou,o carte relaxanta si usurica,dar interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gfc Larisa
    fb Lary Larisa
    larisa.motora@yahoo.com
    share https://www.facebook.com/lary.larisa.562/posts/380555905414376
    Imi doresc sa castig Chemarea cucului, deoarece sunt fana J.K. Rowling si am auzit o multime de lucruri bune despre aceasta carte, asadar mi-ar face placere sa am ocazia sa o citesc si sa imi formez o opinie proprie referitoare la ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Gabi Gabriella
    FB: Gabriela Maj
    gaby11_98@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/gabriela.maj.549/posts/1379193339006873

    Vreau să câștig „Chemarea cucului” de J. K. Rowling. :) De curând am terminat „Moarte subită” și a fost peste așteptările mele, e o carte de suflet. Deși la început regretam că am luat-o din bibliotecă la final eram cu lacrimi în ochi. Aș vrea să mai citesc cărți scrise de acestă autoare, de asta îmi doresc Chemarea cucului, vreau să găsesc o altă poveste impresionată.
    Mulțumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: furelise
    FB: Antonia Gherasim
    gherasim.antonia@yahoo.com
    https://twitter.com/AntoniaGherasim/status/420993702782173184

    Imi doresc sa castig Chemarea cucului deoarece imi place stilul autorului, sau sa-i spun, autoarei. Harry Potter mi-a placut foarte mult, si din ce am auzit, si Chemarea cucului este la fel de buna. In plus, imi plac cartile genului politist :)

    Multumim pentru concurs! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Diana DD
    FB: Diana Iuliana
    diannab15@yahoo.com
    https://twitter.com/diannab15/status/421705383632072704
    As dori sa castig Chemarea cucului, deoarece ador cartile polististe si de multa vreme doresc sa citesc aceasta carte, dar din nefericire nu am avut ocazia. Cand am aflat ca este scrisa de J.K.Rowling a devenit un must read, fiindca in urma lecturarii seriei Harry Potter am ramas pe veci fana acestei minunate autoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Alexandra A.
    FB: Mihaela Alexandra
    alexandra.alexaa3@gmail.com
    Share: https://www.facebook.com/mihaela.alexandra.946/posts/619894734738833?stream_ref=10

    As dori sa castig cartea "Fericirea mea esti tu",pentru ca sunt incantata de povestile de dragoste interesante si am auzit multe lucruri interesante despre aceasta serie, chiar mi-as dori sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Gfc: Andreea Ilie
    Fb: Ilie Andreea
    deea_princes95@yahoo.com
    https://www.facebook.com/#!/ilie.andreea.583/posts/662007410509286?stream_ref=1

    Mi-ar placea foarte mult sa castig "Fericirea mea esti tu", deoarece mi se pare mult mai interesant sa aflu cum gandeste un barbat si chiar sunt curioasa ce este in capul lui Travis inainte sa o cunoasca pe Abby, cand o intalneste si in timpul pe care il petrece cu ea.

    Multumim foarte mult pentru concurs!! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Gfc: Alexandra Gheorghiev
    Fb: Gheorghiev Alexandra
    Email: ioana_animalx_hiena@yahoo.com
    https://www.facebook.com/gheorghiev.alexandra/posts/608250009246723?stream_ref=10

    Imi doresc enorm de mult sa castig " Fericirea mea esti tu " deoarece am citit primul volum si mi-as dorii tare mult sa aflu povestea lui Travis. Imi place enorm de mult stilul autoarei si iubesc povestea de dragoste dintre Travis si Abby.

    Multumim pentru concurs !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. nume gfc: Adina Stamate
    adina.stamate@yahoo.com
    https://www.facebook.com/monicaaura.lazar/posts/229317683913963?stream_ref=10

    Mi-ar placea foarte mult sa castig "Chemarea cucului", deoarece J.K.Rowling este autoarea mea preferata, am citit seria "Harry Potter" inca de cand eram in scoala primara, iar "Moarte subita" a fost si ea extraordinara, iar povestea acestei carti pare atat de interesanta si de captivanta!

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: Alexa Ale
    FB:Alexandra Marta
    ale_dul_ucker@yahoo.com
    https://twitter.com/alexaale145/status/423792198761455616
    As vrea sa castig cartea pentru ca J.K. Rowling este una din scriitoarele mele preferate. Am auzit atatea lucruri bune despre aceasta carte care m-au facut curioasa in privinta ei.

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Chis Bogdana
    FB: Chis Bogdana
    chisbogdana@gmail.com
    https://twitter.com/TaniaBogdana/status/424650741068738561

    Vreau sa citesc "Fericirea mea esti tu" pentru ca am asteptat-o de cand am citit "Fericirea incepe azi". Au fost atatea lucruri legate de Travis, pe care nu le-am inteles si vreau sa aflu. Am adorat cartea, am devorat-o. Abia astept sa descopar mai multe despre relatia lor si sa aflu raspunsul la intrebarile mele.

    RăspundețiȘtergere