Blogroll

vineri, 17 mai 2013

The Vampire Diaries #finalseason

Cum să fi aşa şi să termini un sezon cu 65656354354466 lucruri începute?
  • Bonnie moartă?!?!?? Serios??!! NU puteai să omori pe cineva mai puţin important gen Elena, Damon sau Stefan???!!!

imageimage


  • Lexiiiiiiiii <333 Proud of you! Mai ales când îi dă în gură la Damon


  • Elena, Alaric şi Jeremy...


  • Momentul dintre Matt şi Rebeca


  • Klaroline. Îs foarte curios cu cine rămâne


  • Bi*tch fight! Genial!!! Finalul, genial!!!



  • Jeremy şi Bonie
image


  • Finalul. Ce naiba????


image

3 comentarii:

  1. *nu citesc postarea* *nu citesc postarea* *nu citesc postarea* :))) revin cu pareri dupa ce apuc sa vad episodul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine!!nu citi ca nu mai are niciun farmec daca sti ce se intampla!:)))

      Ștergere
  2. Am reusit sa vad si eu astazi episodul. Am plans aproape toate cele 42 amarate de minute..
    Nu stiu cum o sa mai rezist pana in toamna. Mi-a placut mult faza cu Katherine si Elena :D citisem inainte pe internet ca cineva va deveni din nou om, dar nu m-am gandit nici macar o secunda ca Katherine va fi aceea :))
    Imi pare rau ca Bonnie a murit, sper sa reinvie in sezonul 5 :))
    Cel mai mult mi-a placut scena dintre Klaus si Caroline. <3

    RăspundețiȘtergere