Blogroll

sâmbătă, 21 iulie 2012

Leapşă edit

am primit şi de la Lucia award-ul. mersi!>:D<
1. Ce spun prietenii tai despre faptul ca citesti? 2. Te simti izolat in cercul tau pentru ca preferi sa citesti decat sa megi in club?3. Ce personaj te reprezinta?4. Care este cartea pe care o doresti publicata in Romania?5. Care e locul ideal de vacanta?6. Iti doresti sa scrii o carte?7. Care e cartea pe care ai reciti-o in fiecare an?8. Cartea sau filmul?9. Ce tabieturi ai cand citesti?10. Ce preferi sa citesti: cartea in original sau traducerea?11. Numeste trei lucruri care te caracterizeaza.
1."Îmi dai şi mie cartea aia?" sau " Doamne, cum poţi să citeşti atâta?"(prefev varianta doi :)) )
2.Nu, nu am de ce.
3.Clay Jensen
4.Above de Leah Bobet
5.Undeva să mă pot "bălăcii"
6. Da şi aş scrie una dacă aş avea succes şi noroc de publicare
7.Eve de Anna Carey
8.Depinde, dar de obicei cartea.
9.Să nu îmi găsesc poziţia în care să stau confortabil.
10.Traducerea
11.cititul, stricat bani pe cărţi, dansul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu