Blogroll

joi, 31 decembrie 2015

2015 in books

M-am gândit să scriu și eu un post în care să spun ce cărți m-au impresionat în acest an,și cu această ocazie, să vă urez un an nou cât mai bun, fericit și la cât mai multe cărți!

Ill give oyu, copiii intunericului, vicious, jumatatea salbatica, made u up, 

Cărțile sunt în ordine aleatorie, nu e un top.

Copiii întunericului de Lavinia Călina
Precum jumătate din populația României, am adorat Ultimul Avanpost și abia am așteptat să văd cu ce ne surpinde Lavinia în următorul roman. Și, spre surprinderea mea, Copiii întunericului mi-a plăcut mai mult decât prima ei carte, 
P.S.: spun asta din punctul de vedere al unei persoane care nu mai poate să înghită fantasy.

I'll give you the sun de Jandy Nelson
Acum că mă gândesc ce mi-a plăcut atât de mult la acest roman, singurul lucru care îmi vine în mine e relația dintre cei doi frați, care m-a uimit atât înainte cât și după accident. 
De asemenea, felul în care a fost scrisă m-a uimit și de abia aștept să o recitesc!

Vicious de V.E. Schwab
În primăvară a trebuit să plec la București pentru un interviu cu facultatea, și ca să ajung acolo (și înapoi în Cluj-Napoca) a trebuit să iau trenul. Cu o zi înaite să mă întorc acasă i-am spus Cristinei să-mi recomande o carte pe care să o citesc pe tren. Și așa am citit Vicious, o carte care chiar are tot ce trebuie, o carte pe care nu am lăsat-o din mână până nu am citit ultima pagină. 
Recomand această carte tuturor celor care au citit Aca... tuturor celor care au citit orice carte.

Made you up de Francesca Zappia
Am primit această carte de la autoare pentru concursul care tocmai s-a încheiat, și, înainte să înceapă concursul, am citit-o cu sufletul la gură! Am citit destul de multe cărți care abordează tema regăsită în carte, însă nu am întâlnit până acum o astfel de abordare și asta mi-a plăcut cel mai mult. Mi-a plăcut că Francesca Zappia a reușit să facă din ceva ce întâlnești în majoritatea romanelor YA ceva nou.

Jumătatea Sălbatică de Sally Green
Seria Half Life mi-a plăcut foarte mult încă de la primul volum și a urcat și mai sus în top odată cu Jumătatea Sălbatică. Ador seria asta și o s-o iubesc toată viața și abia aștept să văd ce o să se întâmple în ultimul volum.



Acum că am închiat postul, observ că 3 din 5 cărți sunt fantasy și mi-am dat seama că de-aia nu mai pot citi acest gen, am nevoie de o pauză:)).

Un an nou fericit să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu