Blogroll

vineri, 11 septembrie 2015

Back in business

Și mă întorc! Am luat o pauză (neanunțată) de la blog din mai multe motive, dar toate se învârt în jurul faptului că eu am plecat din România la facultate. Acuma pot sa spun că m-am acomodat și pot să mă întorc la blog.
Din păcate, multe companii aeriene (defapt toate) nu permit călătorilor să își pună un număr nelimitat de cărți. Așa că a trebuit să îmi aleg o singură carte pe care să o îndes în bagaj. 
Am ales I"ll give you the sun de Jandy Nelson pentru că se numără printre cărțile care mi-au plăcut foarte mult, e în engleză și pentru că o am într-o ediție mai specială.
Deci biblioteca mea constă într-o carte, dar, am făcut un târg cu mama mea ca de fiecare dată când îmi trimite un pachet să pună și două sau trei cărți. Pe lângă ce o să-mi cumpăr.
M-am gândit să postez lunar câte o poză cu evoluția bibliotecii mele. Să sperăm că o să crească repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu