Blogroll

vineri, 22 mai 2015

La mulți ani, Libris!

Ieri,Libris a sărbătorit cea de a 6-a aniversare a librăriei online prin multe oferte imposibil de ignorat și multe cadouri. Nici nu m-am gândit că o să scriu acest articol. Dar azi mi-am dat seama seama câte a făcut Libris pentru noi.
Pentru început, transport gratuit pentru orice comandă. Acest lucru m-a făcut să iubesc site-ul acesta și mai mult având în vedere că s-au gândit și la persoanele care vor să-ți achiziționeze o carte sau un lucru mai ieftin și care nu doresc să dubleze valoare datorită transportului.
Pe de altă parte, de aniversarea lor au dat cadouri tuturor comenzilor un set de semne de carte unice și superbe. Și am dat peste unul care corespunde cu ideea mea despre cărți: ”Există atât de multe cărți frumoase pe lume, încât mi se pare un păcat, o vulgaritate, să spui că una singură e mai grozavă decât toate celelalte.” - Florin Lăzărescu. Iar pentru comenzile mai mari de 30 de lei, un cadou la alegere(dintre care îți era greu să alegi).
Nu în ultimul rând, lucru care m-a determinat să scriu acest articol, posibiliatea de a dona, cât vrei, pentru susținerea proiectului ”Un gest pentru o viață”. 
Libris, la mulți ani! Mulțumim pentru tot!

2 comentarii:

  1. Si pe mine ma bucura faptul ca au transport gratuit #godbless ^^" Dragute achizitii! Astept recenziile :3
    - D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am aflat de faza cu cadoul la alegere în momentul în care mai erau doar cd-uri cu muzică populară :))
    Oricum, genială iniţiativă!

    RăspundețiȘtergere