Blogroll

sâmbătă, 2 mai 2015

Go home book, you're drunk #6: Anna în veșmânt de sânge de Kendare Blake


     Am ales să-mi spun părerea despre Anna în veșmânt de sânge printr-un GHBYD pentru că romanul a adus ceva nou pentru mine.
     Am citit cartea prin 2013 și mă bucur că am avut ocazia să o recitesc mulțumită editurii Leda. Inițial, am vrut să citesc cartea din cauza ilustrației de pe copertă și din cauza titlului ( în perioada respectivă eram fan a tot ce ținea de horror ). Dar, după ce am început să o citesc mi-am schimbat motivele.
    Povestea a avut tot ce trebuia. O poveste în spate, un destin, un erou și o ucigașă. Mi-a plăcut mult că a fost implicată și magia/vrăjitoria în poveste, mama lui Cas(personajul principal) folosea magia albă pentru a-l proteja. Și să nu uităm de motanul lui Cas, care simțea prezența fantomelor.
    Din punctul meu de vedere, cartea asta a fost scrisă pentru a fi ecranizată.
     Anna în veșmânt de sânge e drunk pentru că m-a făcut să-mi doresc să o ajut pe Anna și să-mi pară rău că e o ucigașă blestemată și că nu pot face nimic ca să schimb asta.

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu