Blogroll

vineri, 24 octombrie 2014

Concurs aniversar #2: Young Fiction Connection

Pentru concursuri vreau să le mulţumesc sponsorilor: Librăria online Libriseditura Epicaeditura Trei şi editura Leda!
Câştigătorul o să primescă un exemplar din Regatul Furtunilor de Leigh Bardugo, Mincinoșii de E. Lockhart și Cioburi de stele de Amie Kaufman și Meagan Spooner! 

REGULI:
- Lăsaţi un comentariu cu răspunsul la întrebarea "Care sunt cele trei personaje care te-au influenţat şi în care te-ai regăsit? De ce?"
- Follow blogului (followers în partea stângă) și abonare prin e-mail!
-Share pe facebook

Câștigătorul e ales de mine și de Cristina!

Perioadă de desfășurare:
24 octombrie 2014 - 2 noiembrie 2014

Succes!

12 comentarii:

  1. GFC: Rose Hathaway
    Email: teora_kiss_you@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=841280852589172&id=100001217962565

    Cele trei personaje care m-au influenţat şi în care mă regăsesc sunt: Rose Hathaway, Katniss Everdeen şi Georgina Kincaid.


    În ceea ce le priveşte pe cele trei protagoniste, pot afirma că sunt un exemplu pozitiv pentru oricine. Acum o să zici că sunt nebună şi probabil că te întrebi "Cum, Doamne iartă-mă, Georgina e un model pozitiv de urmat?" Dacă facem abstracţie de "natura" ei, Georgina ne dovedeşte cu fiecare acţiune că doar teoretic aparţine Iadului. Practic, e un sucub, un demon cu o inimă de aur. În ciuda a ceea ce a ales să devină, Georgi urăşte ceea ce face. Detestă faptul că trebuie să le facă rău oamenilor şi că nu poate iubi pe cine doreşte fără să îi facă rău. Preferă să renunţe la propria fericire decât să-i rănească pe cei la care ţine. Din acest motiv, ea este o "persoană" foarte altruistă.
    Nu din întâmplare am ales aceste trei personaje, iar motivul este acela că Georgina, Rose şi Katniss au un lucru foarte important în comun: toate trei s-ar sacrifica pentru persoanele dragi şi ar face tot ce le stă în putinţă pentru a le proteja. Mă aseamăn cu ele prin aceea că toate trei au o parte rebelă şi încearcă, fiecare în modul ei, să se opună sistemului în care trăiesc. O altă asemănare ar putea fi evidenţiată prin faptul că atât eu, cât şi ele, ne dorim să îi ştim în siguranţă pe cei dragi şi am face tot ce ne stă în putinţă pentru a ne asigura de acest lucru. Ele m-au influenţat prin devotamentul lor, prin dorinţa de a schimba ceva şi de a face lucrurile aşa cum se cuvine. Ele mi-au demonstrat faptul că atunci când vrei cu adevărat ceva, poţi să ajungi la rezultatul dorit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani blogului şi felicitări pentru toată munca depusă cu acesta. ♥ ^_^

      Ștergere
  2. GFC: Alina Sampetru
    e-mail: alina_stoian88@yahoo.com
    facebook: Alina Sampetru
    share Fb: https://www.facebook.com/alwssa/posts/976150775735295

    Cele trei personaje care m-au influentat si in care m-am regasit sunt Elizabeth Bennett din Mandrie si prejudecata, Jacqueline din E usor sa te iubesc de Tammara Webber si Avery Morgansten din Te astept de Jennifer L. Armentrout.
    Cele trei personaje feminine, desi vin din timpuri diferite, sunt foarte asemanatoare prin personalitatea lor puternica, incapatanarea de care dau dovada de cele mai multe ori, dar si prin puterea si forta de a trece peste orice obstacol cu capul sus. Toate trei au fost puse in fata unor situatii dificile, dar au reusit sa ramana pozitive si pline de optimism. Au un simt al umorului desavarsit si intotdeauna replici foarte bune. Pentru Elizabeth a fost greu sa stea in calea fericirii mamei sale atunci cand a refuzat propunerea de casatorie a domnului Collins, iar pentru Jacqueline si Avery, tentativele de viol au fost decisive pentru modificarea comportamentului personajelor.
    Relatiile cu barbatii din viata lor sunt pline de romantism, iubirea lor fiind idilica si reprezentand visul tuturor femeilor.
    Ma regasesc in aceste personaje pentru ca sunt o fire puternica, sunt plina de optimism si reusesc mereu sa depasesc orice obstacol, oricat de greu ar fi Ma aseman cu ele si prin faptul ca am gasit iubirea, intr-o perioada in care credeam ca nu este posibil.
    La multi ani blogului si la cat mai multe postari reusite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt Helen si am respectat conditiile concursului mentionate mai sus.
    Consider ca personajele in care ma regasesc cel mai mult si care m-au influentat sunt Elisabeth din "Mandrie si prejudecata" de Jane Austen, Floare-de-Crin din "Floare-de-Zapada si evantaiul secret" de Lisa See si Bella din "Amurg" de Stephanie Meyer. Prima dintre acestea este o femeie puternica, mandra, cu principii stabile, care nu pot fi daramate, cu o carapace rigida la suprafata, dar cu o sensibilitate de nebanuit - deci un mister pentru cel ce se hotaraste sa o cunoasca. Personalitatea ei este o descriere a propriei mele personalitati, Elisabeth influentandu-ma prin intarirea acestor calitati la propria-mi persoana. O fiinta de nepatruns pentru orice barbat, aceasta s-a abandonat intr-un sfarsit barbatului care o merita, in ciuda opozitiei exercitate intial. Floare-de-Crin este o alta femeie puternica, respectabila, care isi asterne povestea copilariei ei si evolutia de la o fetita chinezoaica suferind soarta oricarei alta din acea vreme, legatul picioarelor , pana la sederea in tacere care vine odata cu incheierea ciclului vietii. Modul cum evolueaza este admirabil - intr-o societate in care fiicele sunt considerate nefolositoare de catre propriile familii, ea isi onoreaza acest statut, trecand peste aversiuni, si ajungand a fi comoara sotului ei, mama de fii, ceea ce i-a oferit atat importantul respect al soacrei, cat si a cetatenilor din orasul in care indeplinea o functie importanta. Aceasta castigare a respectului a fost importanta in acea societate in care doar barbatii contau, iar identificarea mea cu personajul sta in sfera evolutiei - pe acest drum consider eu ca ma indrept si imi intareste aspiratiile de viitor. In cazul Bellei, situatia este aproximativ asemanatoare - desi o fata obisnuita si aparent insignifianta, ea are acel ceva care a condus-o spre obtinerea fericirii. Intr-o oarecare masura, aceasta evolutie a personajului alimenteaza principiul norocului, insa eu consider ca cel mai important lucru este energia pe care o emani celorlalti pentru a fi acceptat si placut. Regasirea mea in personaj, in momentul in care am citit cartea, a fost faptul ca si eu m-am simtit cineva mic intr-o lume atat de mare, dar schimbarea situatei Bellei insemana o renastere, adica sansa oricarei persoane de a alege un alt drum, unul care sa te conduca spre fericirea la care nu iti era, poate, ingaduit sa speri.
    Personajele alese sunt cele care m-au marcat cel mai mult in cadrul tuturor cartilor citite si cred ca am avut de invatat aspecte importante de la fiecare dintre acestea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. : Contul meu de facebook : https://www.facebook.com/Helen.Chal04
      E-mail: helen.chal@yahoo.com

      Ștergere
  4. La multi ani blogului !!! Felicitari pentru tot ce faceti !

    gfc: alexa yoana
    e-mail: dulce_yoana@yahoo.com
    share: https://www.facebook.com/yoana.alexandra1/posts/793233854051417
    am dat like pe FB: Ioana Alexandra

    Inca de mica am fost pasionata de lectura si fascinata de minunatele povesti transpuse in interiorul paginilor. Am citit multe carti memorabile si “am facut cunostinta” cu multe personaje coplesitor de frumoase prin natura si caracterul lor care ar merita sa le mentionez. Insa, cum trebuie sa ma rezum la 3 personaje, am sa aleg astfel: Scarlett O’Hara (“Pe aripile vantului”), Lina Vilkas (“Printre tonuri cenusii”) si Katniss Everdeen (“Jocurile foamei”).
    Scarlett este un personaj celebru care prin credinta ei m-a invatat ca “pana la urma…este si maine o zi”.Multi o percep ca fiind o femeie fara scrupule (“Scopul scuza mijloacele” - o alta replica faimoasa a acestui personaj), interesata doar de propriul bine, falsa si rasfatata, “un animal de prada crud si periculos”(asa cum o numeste chiar Rhett Butler, barbatul de care se indragosteste). Facand abstractie de aceste lucruri (care sunt, intr-o oarecare masura, adevarate ) eu o condsider pe Scarlett un personaj puternic care a dus o lupta pentru supravietuire in perioada razboiului si care, in ciudat greutatilor pe care le-a intampinat, a avut puterea sa se ridice de jos, devenind si mai puternica.
    Lina, adolescenta lituaniana care cunoaste de la o varsta frageda ce inseamna rautatea, fiind deportata in lagarele de concentrare din Siberia , mi-a relatat o parte din istoria lumii care, spre rusinea mea, nu m-a interesat pana acum. Brutalitatile la care a fost supusa, puterea de care a dat dovada in cele mai mizerabile momente, curajul pe care l-a aratat in fata soldatilor nemilosi, curaj izvorat din dragostea pentru mama si fratele ei si din speranta ca intr-o zi isi va revedea tatal, toate acestea m-au influentat enorm . A fost ca si cum cineva mi-ar fi dat un pumn in fata si mi-ar fi spus: “Lucrurile astea chiar s-au intamplat ! Lina nu este doar un simplu personaj dintr-o carte “
    Ultimul personaj, Katniss Everdeen este o tipa dura, calculata, dar in acelasi timp sensibila si altruista, care se sacrifica pentru surioara ei. Ea face tot ce ii sta in putinta ca sa supravietuiasca intr-o societate bolnava care condamna copii saraci la moarte, angrenandu-i intr-un joc mortal, spre amuzamentul celor instariti.
    Pentru mine, toate aceste trei personaje feminine reprezinta exemple demne de urmat. Datorita lor am aflat cat valoreaza o viata de om, ca dragostea pentru cei dragi iti da putere sa invingi toate obstacolele, ca un sacrificiu facut in numele iubirii este un sacrificiu care merita dus pana la capat si ca, indifferent la cate greutati ne supune viata, pana la urma…este si maine o zi !

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: Cristina O
    Mail: otel_cristina@yahoo.com
    Nume de facebook: Cristina Oțel
    Share: https://www.facebook.com/SteelChristina/posts/857681554263091

    Întrebarea asta este destul de grea, întrucât rămâi cu o caracteristică, o trăsătură de la fiecare personaj. Totodată, ne asemănăm cu fiecare personaj prin faptul că ne transpunem în pielea lui atunci când citim, așadar nu a fost ușor să aleg dintre multitudinea de personaje pe care le-am întâlnit. La urma urmei, dacă dorim, putem sustrage anumite calități, fie ele și voalate din caracterul anumitor personaje și ni le putem însuși fără probleme.
    Totuși, după ce am recitit întrebarea și am cugetat puțin, am realizat că m-am mai confruntat cu întrebări asemănătoare și voi răspunde în felul în care am răspuns și atunci.
    Personajele alese sunt: Nastya din Mare Tranquilitatis, Hazel Grace din Sub aceeași stea și Alina din seria Grisha


    Nastya din Mare Tranqulitatis de Katja Millay
    Sunt foarte conștientă că există oameni buni în această lume, am întâlnit câțiva, dar nu pot să ignor realitatea crudă: aceea că sunt mai mulți oameni răi. Nu am o problemă cu țara noastră(mulți spun că, vezi Doamne, țara noastră nu e bună de nimic și hai să plecăm în străinătate, de parcă acolo ar merge câinii cu covrigi în coadă), țara noastră e frumoasă așa cum este, oamenii sunt boala care mănâncă bazele acestei țări. Eu observ, cu precădere, aspectele negative și uneori mă curpinde o ironie de toată frumusețea și...dezbat neajunsurile acestei țări în stilul meu minunat și dulce :)) Aici mă identific cu Nastya: modul ironic, răutăcios, realist de a discuta despre diferite aspecte. În plus, concepțiile despre anumite teme sunt aceleași. Un ultim lucru: tind să fiu pesimistă, așa ar spune unii, deoarece observ prima dată răul sau am impresia mai mereu că se va întâmpla ceva rău, nu bun.

    Hazel Grace din Sub aceeasi stea de John Green
    Uitarea este inevitabilă! Este una dintre cele maia devărate afirmații. cred că am mai spus-o de mii de ori, toți colegii, cunoscuții sau oamenii pe care i-am întâlnit în mediul online știu asta. i-am zăpăcit cu animite fraze și concepții. Dacă mă întrebați pe mine, noi exstăm câteva generații. Își vor aminti de noi copii noștri, nepoții și, poate strănepoții. Atât! Nu suntem efemeri numai din punct de vedere fizic, iar imaginea noastră supusă amintirii este cât se poate de perisabilă. Hazel Grace avea dreptate, o să vină vremea în care nu va mai exista nimeni care să își aducă aminte de noi.
    Aaa, să nu uit, nici mie nu îmi plac fumătorii, mai ales cei care fumează doar ca să se integreze într-un grup.

    Alina din seria grisha de Leigh Bardugo
    Dacă m-am identificat cu personajele de mai sus, pot spune că acesta din urmă m-a influențat. Seria Grisha este una dintre preferatele mele momentan și, așa cum îmi stă în fire, deja am corupt multe persoane, practic forșându-le să citească seria. Este dificil să explic în ce sens m-a influențat Alina, personajul principal, dar pe toată durata lecturării, am stat și m-am gândit la faptul că modul în care ne privim noi este diferit de modul în care ne primesc alții. Tindem să ne inferiorizăm, așa cum făcea Alina și nu ne dăm seama cât de mult ne admiră/invidiază cei din jur. Nu ne dăm seama de adevărata noastră valoare și, adevărul este că, nu ar trebui să așteptăm aprecieri de la alții. Aprecierea față de noi trebuie să vină, mai întâi din noi, fără să devenim egoiști, normal. Mi-a plăcut faptul că s-a evidențiat și dorința de mai mult, care pune stăpânire pe oameni, în general, fie ei buni, fie ei răi. Chiar și Alina dorea mai mult, mai multă putere, deoarece se simțea împlinită. așa suntem și noi, oamenii. Poate este mult spus că m-a influențat, nu vreau să exagerez, însă am reflectat la anumite lucruri după ce am citit și am văzut evoluția personajului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Personaje: Rose Hathaway (VA), Jill Mastrano Dragomir (VA) si Diane (Ultimul Avanpost).

    De ce???

    M-au influentat pt ca toate 3 sunt foarte puternice, indiferent de situatie, si m-am regasit in multe reactii/vicii/caracteristici pozitive, si cateva negative (sunt foarte incapatanata. nu imi va zice nimeni ce sa fac iar eu sa accept pur si simplu. asa sunt si ele). Pot sa confirm ca de la fiecare personaj am sau am luat cate ceva. Sunt o carte creata din multe pagini.
    De exemplu:
    1. Jill este dulce si inocenta, cand vrea, insa poate fi si o tipa populara care adora sa se giugiuleasca intruna cu prietenul ei si se indragosteste prosteste. Mda...asta am eu de la ea.
    2. Rose este o luptatoare, e in stare sa se sacrifice pentru cea mai buna prietena si nu numai. Incapatanata si mai "nebunatica", nu se da batuta niciodata. -> This part I also have from her, deoarece as fi oricand in stare sa imi dau si viata pt persoanele dragi din viata mea, fie prietenii, fie familia. Nu o sa ma vezi pe mine ca ma dau batuta:)) F rar se intampla.
    3. Iar Diane....de la Diane... am viciul de a fuma...cafeaua...oh, nu pot trai fara ea! Si felul in care priveste ea lumea, il mai am si eu din cand in cand, atunci cand nu imi beau cafeaua si nu suport pe nimeni si nimic. Ce mi-ar placea sa am cipul ei si sa pot ucide si eu pe orice, oricand, oricum doresc. Si apoi sa fug :))) Well...nu omor prietenii :))
    De la aceste personaje am avut muuuulteee de invata! Foarte multe. Si recunosc, ca am incercat foarte multe in realitate. Faza cu "nu incercati asta acasa" nu prea merge la mine. Lucrul bun este ca mi-a iesit. Si...desi nu se pune:)) Mi-am gasit si propriul meu Adrian Ivashkov, insa acesta nu prea se potriveste mai sus. Poate am ceva si de la Sydney Sage. Poate xD

    gfc: dark angel
    e-mail: diana1_diaconescu@yahoo.com
    Share pe facebook: https://www.facebook.com/diana.a.diaconescu/posts/984379694911960

    RăspundețiȘtergere
  7. Gfc: Andreea Ilie
    Email: deea_princes95@yahoo.com
    Fb: Ilie Andreea
    Share: https://www.facebook.com/ilie.andreea.583/posts/804480679595291?pnref=story

    Un prim personaj care m-a influenţat şi în care m-am regăsit, a fost Elizabeth Bennet din "Mândrie şi prejudecată". Prin personalitatea ei puternică şi prin atitudinea ei faţă de tot ce o înconjoară, aceasta mi-a dat mai multă încredere în mine şi m-a făcut să văd lumea într-o altă perspectivă. Îmi place că Elizabeth este o femeie plină de viaţă, foarte încăpăţânată, inteligentă, ageră la minte şi cu limba ascuţită, având răspunsuri la toate întrebările. La fel ca şi aceasta, ador să citesc şi să-mi bag nasul în discuţii în care, deobicei, femeile nu au ce căuta. Dar n-am ce face, ăsta mi-e obiceiul.

    O altă influenţă asupra mea, a avut-o Rose Hathaway din "Academia vampirilor" de Richelle Mead. Consider că mă asemăn cu ea prin faptul că amândouă suntem nişte prietene adevărate şi foarte devotate, care am face orice ca să le fie bine celor dragi. La fel ca şi Rose, nu renunţ niciodată şi lupt până la capăt pentru ceea ce îmi doresc, indiferent de consecinţe. Amândouă avem câteodată momente în care acţionăm fără să gândim, dar nu toată lumea este perfectă, nu? Rose mi-a demonstrat că nu mai contează nimic, atunci când iubeşti cu adevărat şi ne-a arătat de ce e în stare cineva să facă pentru cel iubit.

    Vitoria Lipan din opera "Baltagul" de Mihail Sadoveanu a contribuit şi ea destul de mult la personalitatea mea, ca să spun aşa. Munteancă, harnică şi foarte pricepută, Vitoria ştie cum să conducă şi să aibă grijă de o gospodărie, atunci când soţul e plecat. Pentru o femeie simplă de la ţară, neştiutoare de carte şi cu concepţii învechite, aceasta reuşeşte să se descurce în situaţiile dificile şi să dezlege iţele încurcate datorate absenţei soţului, dovedind destulă înţelepciune, abilitate şi spirit de observaţie, exact ca un adevărat detectiv particular.

    RăspundețiȘtergere
  8. gfc:Crina Emilia
    facebook: https://www.facebook.com/crinn
    email: crinn.a06@yahoo.com

    E greu de spus care trei personaje m-au influentat cel mai mult, dar daca gandesc retrospectiv cred ca Tris din Divergent, Remi din Singur pe lume si Percy din seria Percy Jackson si Olimpienii au fost 3 dintre cei mai importanti factori ai formarii personalitatii mele.

    Tris m-a invatat ce inseamna sa fii curajos, sa faci sacrficiile necesare cand e nevoie, sa nu te pui pe tine pe primul plan, ci bine celorlalti.M-a invatat ca poti sa fii si altruist, dar si egoist in acelasi timp, oricat de imposibil ar parea asta.
    Remi m-a invatat sa sper in mai bine si sa nu ma las invinsa de nimic.Nu exista soarta prea cruda sau viata prea grea.M-a invatat sa apreciez ceea ce am, caci as putea sa pierd imediat totul, sa imi iubesc familia, pentru ca multi viseaza sa aiba una.
    Percy m-a invatat sa imi imbratisez destinul asa cum este si ca uneori, faptul ca te bazezi pe prieteni nu te face slab, ci din potriva, in ei este puterea ta.Nu conteaza daca un zeu sau un oracol iti traseaza un destin sumbru, el poate sa fie in acelasi timp miraculos, daca ai curajul sa il accepti.

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Happy Kid
    Email: happykyd21@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/maria.andreea.21/posts/854292924601987

    Am trait atat de multe experiente prin intermediul anumitor vieti, vieti care pentru noi sunt reprezentate prin personaje, dar nu m-am gandit niciodata pana acum ca datorita lor, noi oamenii ne schimbam rationamentul, comportamentul si sentimentul fata de lumea cotidiana in care convietuim. In decursul aventurarii mele in diferite lumi am intalnit si personaje bune, dar si rele, unele mi-au atras atentia, iar altele mi-au atras dispretul, totusi cred am reusit sa ma identific cu cel putin trei dintre ''hologramele scriitorilor''.
    Voi vorbi pentru inceput despre Rose Hathaway, personaj care m-a marcat intr-atat de mult incat dupa ce am terminat toate cele sase volume din Academia Vampirilor am inceput sa scriu si eu o poveste. Rose e un amalgam de personalitati(daca acum este calma, mai tarziu poate lua o beregata, ca apoi sa se amuze pe-ndelete, dupa care poate reveni la modul ironic). Suntem destul de asemanatoare, deoarece ne avantam cu capul inainte fara sa stim si in ce ne bagam, pentru ca apoi sa ne intrebam unde am gresit. Tinem enorm la cei dragi si i-am proteja cu propria viata, si desi mi-ar placea sa am o legatura speciala cu cineva precum are ea cu Lisa, am realizat ca nu am nevoie de una, pentru ca am invatat cum sa-mi cunosc prietenii si sa-i citesc dintr-o singura privire. O ultima asemanare ar fi ca ne plac peripetiile cam in aceeasi masura(numai ca eu nu as scoate un infractor din inchisoare…sau as face-o?). :>
    Urmatorului personaj cu care ma identific i se spune Lake, dar mie imi place mai mult cum suna Layken. Poate pentru ca stiu cum e sa cresti fara un tata sau poate pentru ca am un frate la fel de scump ca al ei, m-am regasit enorm in povestea sa. Din fericire, mama mea este sanatoasa, asa ca nu trebuie sa ma confrunt cu ce s-a confruntat ea, dar si eu, asemenea ei, as sacrifica orice pentru fratele meu. Alte aspecte asemanatoare ar fi ca nici mie nu imi plac schimbarile(da,stiu ca fac parte din viata noastra, dar pur si simplu le detest) si nici sa-mi fie ascunse lucruri(fie ele cat de minore). Mi-ar placea sa ne asemanam si din privinta lui Will, dar nu este cazul deocamdata. ;))
    Nu poti spune despre America Singer ca este un personaj, ci mai degraba o traire. Prin intermediul ei am vazut cum ar fi sa devin o printesa (nu ca as fi inebunita dupa acest ‘’statut’’, ci doar mi-a oferit oportunitatea de a fi o cu totul alta persoana pentru putin timp). Si desi nu sunt una, avem destul de multe in comun. Spre exemplu, aceasta inclinatie de a trata lumea in mod egal si de a incerca sa-i ajut pe cei pe care pot, fie chiar si cu un simplu sfat, se intalneste atat le ea, cat si la mine. Faptul ca incearca sa consolideze relatia din Marlee si Maxon (si sa-i incurajeze pe fiecare), ei bine stiu cum e, am facut-o si eu pentru prietenii mei. Ar mai fi ideea ca, desi nu mi-ar face placere sa merg la o astfel de ‘’drama’’ televizata, as face-o in cele din urma pentru familie, daca nu as gasi o alta solutie. Si totusi mai este ceva…mai tine-ti minte cand America interpreteaza gresit intentiile printului si il loveste fix in bijuteriile regale? Doamne, e momentul meu preferat din carte. As face asta cu siguranta fara sa ma gandesc de doua ori, cei drept am niste reflexe bunicele. :)
    Ei bine, acestea sunt alter-egourile mele si stiu ca vi se va parea o aberatie faptul ca ma aseman cu ele,in conditiile in care sunt total diferite una de cealalta, dar asta e si ideea. Eu sunt un pic din fiecare, ceea ce ma face sa par o ciudatica, ceea ce imi place. :D

    Felicitari pentru cei 2 ani impliniti si multumim mult pentru concurs-foarte interesant! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  10. Gfc: Ema
    Fb: Ema Georgiana
    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/730844620325807?pnref=story

    Cele 3 personaje in care ma regasesc sunt:
    Ileana (sau Navamalika, Isit, Hamma, Servilla, Maria, Yvonne) din Adam si Eva de Liviu Rebreanu
    Clara din In alta viata - Marc Levy
    Lauren din Si daca e adevarat - Marc Levy
    In Ileana si Clara ma regasesc deoarece cred foarte mult in metempsihoza si am trait sentimentul ca stiu persoana iubita dintotdeauna, din alta viata, am trait senzatia ca ne-am intalnit si ca suntem suflete pereche. Datorita acestui sentiment am ajuns sa cred in existenta altei vieti.
    In Lauren ma regasesc pentru ca stiu ce inseamna sa te simti invizibil, sa simti ca nimeni nu te vede si ca nimeni nu te simte si intelege. Unul dintre visele mele este sa pot fi invizibila cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere