Blogroll

vineri, 29 august 2014

Cartea mea preferată

Am vrut de mult timp să scriu despre întrebarea pe care cititorii o aud de nenumărate ori. Care e cartea ta preferată? Din punctul meu de vedere, nu există așa ceva. Mi se pare imposibil să ai o carte preferată atâta timp cât citești. Aici nu vorbesc de persoanele care au citit 3 cărți la viața lor și 2 nu le-au plăcut, ci de persoanele pentru care cititul este o pasiune. Mi se pare că nu ai citit destul dacă ai o carte preferată.
Oricum, preferințele se schimbă cu timpul și uneori și de la o zi la alta.

Un comentariu:

  1. Hi hi hi! Dar era un top de 10 cărți și puteai să le pui în ordine aleatorie. Știi, mie îmi plac topurile altora pentru că pot să mă orientez în viitor ca să știu ce cărți să-mi iau. :o3 Zile frumoase :3

    RăspundețiȘtergere