Blogroll

sâmbătă, 21 mai 2016

De ce urâm Twilight?

Astăzi vreau să vorbesc despre un subiect sensibil pentru noi toți. Seria Amurg/Twilight de Stephanie Meyer. 
Când a apărut primul film, toată lumea a lua-o razna. Tot ce voiam era să citim gânduri, să ne îndrăgostim de un vampir sau să ne sclipească pielea.
Însă, după ani de la lansare, majoritatea fanilor au ”murit” și cam toți urâm, într-un fel sau altul, seria.
Și într-o zi m-am întrebat de ce urăsc Twilight până la urmă? 
Cea mai tristă parte e că nu mi-a venit nicio idee.
Twilight Saga. @fightfortwilight Instagram photos | Websta: Am întrebat mai multă lume ce probleme au cu această serie, iar aici sunt unele dintre idei:
- Imaginea filmului este foarte proastă, sau in alte cuvinte, foarte prost filmat. Din punctul meu de vedere e foarte adevărat. M-am uitat la prima parte acum o lună și ceva și m-a durut inima o dată la trei minute. 
- Bella.
- Duma mea preferată: ”Adevărul e că nu mi-a plăcut niciodată”. Yeah right!
- Sau: ”Nu am nimic cu această serie”. Yeah right!
- Se axează pe cele mai plictisitoare personaje. Adevărul e că toate personajele secundare au povești de zeci de ori mai interesante decât Edward și Bella.
- Nu știu.
Poată că până la urmă nu urâm seria Twilight. Dar, lumea are dreptate. Dacă ne axăm doar pe ecranizare, pentru mine a fost o tortură să stau aproape 2 ore să văd primul film, care e atât de fals și de prost jucat și filmat.
Cărțile chiar se axează pe cea mai proastă poveste și puteau să scoată ceva mult mai interesant.
Dar, până la urmă, pentru mine, totul a început cu Amurg. Altfel nu aș fi citit și acest blog nu ar fi existat, deci sunt recunoscător. 

Un comentariu:

  1. Cred ca toata treaba asta tine mai mult de varsta noastra si de filmele pe care le-am vizualizat de-a lungul timpului. Poate cand aveam 14-15 ani (sau cat aveam atunci cand a avut premierea) mi-a placut seria Twilight pentru ca mare lucru nu stiam, iar asta era ceva nou. Acum in nici un caz nu m-as mai uita la ea pentru ca realizez ce porcarie e, mentalitatea mea e altfel si percep altfel lucrurile. Am vazut mult mai multe filme geniale, iar asta cu siguranta l-as trata cu indiferenta.

    RăspundețiȘtergere