Blogroll

vineri, 26 februarie 2016

Riot!Books la BRIT Awards

Prin Octombrie, cand am aflat ca BRIT Awards se vor tine la O2 Arena, mi-am promis ca voi face tot posibilul sa incer sa ajung si eu la eveniment.Bilete pentru show nu am reusit sa mai gasesc, dar covorul rosu este, in mare parte din timp, gratuit pentru public, deci m-am inarmat cu extrem de multa rabdare si pantofi comozi si I did the thing.
Am ajuns la arena pe la 1:30, desi toata treaba incepea la 4:30. Era chiar destul de tarziu pentru evenimentele de genu, dar am zis sa imi incerc norocul.Si am avut noroc!Dupa ce mi-am ridicat bratara de acces in zona publica, am intrat la intamplare in prima zona pe care am vazut-o.Spre norocul meu, era destul de libera, si era chiar la sfarsitul partii publice a covorului rosu, langa intrarea principala in arena.Nu am reusit sa ma strecor in primul rand, dar am fost in al doilea, un loc suficient de bun pentru poze.

Aviz celor care au in gand sa mearga la eventimente de genu.Pregatiti-va pentru impins, coate, daramat si tipete.Am vanatai pe maini si pe spate de la cat de intens a fost si nici la festivaluri ca Untold sau Summer Well nu a fost atat de brutal.
In jurul orei 3:30 presa a inceput sa se pregateasca.Toata lumea vede interviuri, poze, filmari si stim ca sunt echipe intregi in spatele evenimentelor de genul, dar nu am realizat niciodata cat de multe persoane sunt implicate doar intr-un segment al intregului show.
Nu o sa mint, o mare parte a motivatiei mele de a merge a fost sa ii vad pe baietii din One Direction, una din trupele mele preferate, dar discutand cu oamenii (fetele ca sa fiu sincera) din jurul meu, 90% erau acolo pentru Justin Bieber. Sigur, One Direction, Rihanna, Adele, erau nume importante pe lista lor, dar Justin era motivul pentru care unele fete venisera chiar din alte tari sau alte orase. La 4:30, echipa de la O2 a inceput sa imparta niste mici pancarde cu emojis cu fetele unora dintre artisti sau Youtubers, printre care The Weekend, Justin Bieber, James Bay, Little Mix, Dan and Phil, Adele etc. Eu am reusit sa iau doua, unul cu Justin si unul cu Little Mix, dar pe cel cu Justin i l-am dat unei fete care era fana infocata si nu prinsese, dar l-am pastrat pe cel cu Little Mix.I really love them.

Primii sositi pe covorul rosu (din ce am observat eu, ar fi putut sa mai soseasca cineva, dar e foarte posibil sa nu fi observat sau recunoscut) au fost Dan si Phil. Sunt doi Youtubers pe care ii ador de cativa ani buni si sa ii vad la 1 metru distanta, a fost foarte surreal.Phil a reusit cumva sa darame statuia simbolului Brits, un moment 100% Phil Lester in care toata lumea a inceput sa chicoteasca. Au fost extrem de amuzanti si exact Dan si Phil pe care ii stiu de pe Youtube, au semnat o multime de autografe, au facut poze si au ras cu noi.Dupa Dan si Phil, lucrurile au escaladat foarte repede.O multime de artisti pe care nu ii cunosc, prezentatori TV si Youtubers au venit in urmatoarea jumatate de ora.Notabil ar fi James Bay, un artist care, spre surprinderea mea, este extrem de indragit chiar si de fanii straini.

 Jamie Campbell Bower (primul nostru Jace in City of bones, filmul si actual vocalist/chitarist in formatia Counterfeit) a ajuns in acelasi timp cu Henry Cavill (Superman), si (spre surprinderea tuturor celor prezenti) cu cateva minute inaintea lui Louis Tomlinson si Liam Payne (One Direction). Jamie a semnat cateva autografe, Henry a intrat direct in zona destinata interviurilor.


















Baietii din One Direction (half direction cum glumea toata lumea cand au realizat ca Harry Styles si Niall Horan nu vor participa) au fost extrem de generosi cu fanii, s-au oprit pentru a face poze, au semnat autografe, au ras si au glumit cu fanii.Absenta celorlalti doi membri a fost un prim let down pentru o multime de fani (eu stiam diainte sa plec de acasa pentru ca Tumblr) si multi au plecat dupa ce Liam si Louis au intrat in zona de interviuri.Nu stiu daca a fost o coincidenta sau nu, avand in vedere cat de devreme au ajuns desi sunt A-list celebrities (care in mod normal vin ultimele), dar totul a devenit mult mai liber dupa ce ei au intrat inauntru.Pentru aproximativ jumatate de ora am pierdut sirul persoanelor care au intrat, o multime de vedete autohtone sau de peste ocean, dar care nu s-au oprit sa intalneasca fanii.



Little Mix au fost urmatoarele in lista de vedete pe care le stiam si eu, si desi nu au putut sa se opreasca pentru fan service, au avut un interviu in dreptul locului unde eram asezata si au fost foarte dulci si entuziasmate pentru noul lor turneu mondial.




Adele a fost o surpriza placuta.Nu doar ca s-a oprit aproape la fiecare fan care i-a cerut asta, dar a fost extrem de incantata cand un baiat a inceput sa cante (foarte foarte ragusit si pe langa ton) Someone like you. Se vede cat de mult ii pasa de fanii ei si chiar daca the security guard o incuraja sa termine mai repede, a avut grija ca fiecare fan sa stie cat de mult ii apreciaza.O iubesc pe Adele de multa vreme, dar momentul asta mi-a cimentuit respectul pentru ea.

 

A urmat un alt val de Youtubers, mai cunoscuti de data asta, printre care Jim Chapman (surprinzator fara sotia Tanya Burr) si Caspar Lee (surprinzator cu un alt prieten decat Joe Sugg).Ceea ce imi cel mai mult la Youtubers atunci cand intalnesc fanii este ca stiu cum sa se foloseasca de camerele care le sunt date (fie telefoane, fie aparate). Fac poze clare, se filmeaza si se vede ca asta este un mediu cu care sunt obisnuiti.






















Baiatul care mai devreme ii canta lui Adele a avut un nou moment in care a stralucit atunci cand Lana del Rey a sosit si, pentru a-i atrage atentia, a inceput sa strige cat il tineau plamanii "Lana del Slay". Probabil cand a fost dezamagit atunci cand Lana i-a facut doar cu mana si s-a grabit inauntru.

Rihanna a fost un moment stralucitor, pentru ca cu cateva ore in urma fusesera lansate articole care confirmau faptul ca ea si-a anulat momentul artistic si nu va mai ajunge la show.Desi nu s-a oprit decat pentru cateva autografe si poze cu o mana de fani norocosi, starea de spirit a multimii a primit un nou kickstart.

In momentul de fata, toata lumea il astepta pe Justin.Mai erau 45 de minute pana ce usile se inchideau pentru fani, deci covorul rosu era pe sfarsite.Justin postase pe unul dintre conturile de social media ca este in drum spre BRITs si fanii ii strigau numele incontinuu.Spre dezamagirea lor, Cheryl Cole a fost cea care a "inchis" covorul rosu, dupa sosirea ei, fotografii si presa plecand inauntru.
Multi fani au inceput sa planga si au fost dezamagiti cand au aflat ca Justin era deja in backstage, aparent jucand ping pong cu niste prieteni.
In concluzie, BRITs a fost o experienta dureroasa pentru corpul meu :)) dar care merita repetata.Vibe-ul multimii, privirile exasperate pe care i le arunci persoanei de langa tine cand cineva incepe sa impinga fara motiv, intelegerea pe care o gasesti pe chipul ei, dar mai ales oportunitatea de a vedea persoane pe care le admiri, merita toate vanataile si durerile de picioare din lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu